לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

לקראת יום האהבה הלועזי שיצוין ב-14.2 יקבי כרמל מציעים יין גוורצטרמינר מהסדרה האזורית

מאת רוית כרמלי, שטרן אריאלי סער תקשורת | 04/02/2019

חג האהבה הלועזי, אשר יחול ב-14.2, "וולנטיינ'ס דיי" הפך בשנים האחרונות ליום מיוחד גם בקרב זוגות ישראלים. יקבי כרמל מציעים לחגוג לא רק עם יינות הרוזה הורודים, אלא גם עם יין גוורצטרמינר מבציר 2017 של הסדרה האזורית. זהו יין לבן חצי יבש, שהופק מענבי גוורצטרמינר. לאחר השריה קצרה על הקליפות נסחטו הענבים בעדינות והתירוש תסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומטי של הענבים. היין המשיך והתבגר במכלי נירוסטה כשלושה חודשים.
רשמי טעימה: היין בעל גוון זהוב ירקרק, מתאפיין בארומות של ליצ'י, ורדים וחבושים אפויים, גוף בינוני עד מלא וחומציות מאוזנת.

מחיר מומלץ לצרכן : 55 ₪

הסדרה האזורית הינה סדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל. יינות הסדרה מופקים מזני ענבים קלאסיים הנבצרים בכרמים מצטיינים מאזורי היין השונים. היינות מטופלים במסירות, במקצוענות ובדייקנות, על מנת להביא לידי ביטוי את האיכות והאופי המיוחדים לזני הענבים ואזורי הגידול.

על יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז הקמתו ועד היום, 137 שנים מבלי לפספס אפילו בציר אחדבמשך כל שנות קיומו. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ומפעילים ארבעה יקבים: היקב המרכזי בזכרון יעקב, יקב אלון תבור בגליל, יקב קאיומי בגליל העליון ויקב יתיר בתל ערד.
בקבוקי היין של יקבי כרמל נמצאים על שולחנות של כמעט כל בית ישראל במשך כל השנים ומחזקים את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות.



מודעות אחרונות בנושא: