לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

לקראת יום האהבה ויום האישה הבינלאומי יקבי כרמל ממליצים על 2 יינות רוזה חדשים ומרעננים

מאת מוסי, שטרן אריאלי סער תקשורת | 02/02/2021

לקראת יום האהבה ויום האישה הבינלאומי יקבי כרמל ממליצים על 2 יינות רוזה חדשים ומרעננים.

לקראת חגיגות יום האהבה הלועזי, הלא הוא Valentine Day, אשר יחול ב-14.2, ויום האישה הבינלאומי שיחול ב-8.3, מציעים יקבי כרמל שני יינות רוזה ורודים, רעננים, עשירים ועסיסיים, ממיטב כרמי הארץ ובמחירים שווים לכל כיס, המתאימים לכל חגיגת אהבה ומספקים שפע של רגעי שמחה עם האהובים שלכם.

רוזה SELECTED 2020
יין סמוק חצי יבש, מסדרת היינות השולחנים המובילה בישראל SELECTED, המבוסס על בעיקר על ענבי גרנאש, מרסלן וקלדוק מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. היין קליל, רענן וארומטי, עם פרי אדום, תות שדה וסיומת מתקתקה, נעימה ומאוזנת.
רוזה SELECTED מתאים לליווי גבינות, דגים וארוחות קלות.
רמת אלכוהול: 11%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-10 מעלות.
מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪

חדש – רוזה 2020 מסדרת EXCELLENCE
יקבי כרמל מרחיבים את סדרת EXCELLENCE, המספקת חווית יין נעימה ואלגנטית המתאימה לכל חך, ומשיקים רוזה חדש מבציר 2020, המתאים לבילוי של ערב רומנטי רוזה EXCELLENCE החדש הוא יין רוזה חצי יבש, קליל ורענן, המשלב מפגש מרתק והרמוני בין פרנץ' קולומברד לקברנה סוביניון, עם יין פירותי וארומטי.
רוזה EXCELLENCE מתאים לליווי מנות ים תיכוניות עשירות.
רמת אלכוהול: 10.5%. מומלץ לקרר היטב ולהגיש בטמפרטורה שבין 6-8 מעלות
מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪

רן אסא, מנהל שיווק יינות כרמל: "טרנד יינות רוזה האהוב על הצרכן הישראלי, נמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, ובשנת 2020 צמחו ב- 16% אל מול השנה הקודמת. לרגל חג האהבה והתחזקות מגמת הרוזה, אנו שמחים להשיק יין רוזה חצי יבש מסדרת EXCELLENCE ולהשיק את בציר 2020 ליין רוזה מסדרת SELECTED, סדרת היינות הנמכרת בישראל.

את היינות ניתן להשיג ברשתות השיווק או בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 138 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.
היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, במגוון איכויות ורמות מחיר, הזוכים בפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

צילום: אייל קרן



מודעות אחרונות בנושא: