לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

לראשונה בישראל – חברת שקד משיקה קטלוג ירוק

מאת עומר הרפז, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 29/06/2021

לראשונה בישראל – חברת שקד משיקה קטלוג ירוק

קטלוג יינות מלא על בסיס קיימות ודאגה לסביבה עם הטרנדים החמים והייחודיים בעולם היין העולמי:

47 יינות טבעיים, אורגניים, ביו דינמיים, וכתומים מיקבים בצרפת, איטליה, ספרד ופורטוגל שנבחרו בקפידה מתוך מאות בקבוקים

עולם היין העולמי מחפש תמיד את הטרנדים העכשוויים, המיוחדים והמעניינים. נושא שהולך ומתחזק בתקופה האחרונה בעולם, הוא היינות הטבעיים, הביו דינמיים והאורגניים – שלוש תפיסות עולם העוסקות בנושא הקיימות ושמירת הסביבה וביחסים שבין האדם, המוצר והסביבה בה אנו חיים.

חברת שקד, ששמה לעצמה כמטרה לקדם את תרבות היין בארץ ולהביא אליה את השיח העדכני ביותר בנושאי יין בעולם, ומקפידה להתעדכן כל העת בחידושים בענף היין המקומי והעולמי היא הראשונה בארץ לאגד את היינות הללו תחת קטלוג אחד – הקטלוג הירוק. הרכבת הקטלוג נמשכה למעלה משנה, במהלכה נבדקו בקפידה מאות יינות מרחבי העולם, עד שלבסוף נבחרו 47 יינות טבעיים, אורגניים, ביו דינמיים, וכתומים, המגיעים אלינו מאיטליה, צרפת, ספרד ופורטוגל. תהליכי ההפקה של חלק מן היינות בקטלוג שונים לחלוטין מהמוכר. ללא התערבות, עם הדגשים אקולוגיים ורוחניים, ללא סינון ובישול.

יין טבעי הוא אחד הסגנונות הכי פופולריים בעולם היין כיום, מסעדות וברים ברחבי העולם מתהדרים באוספים מרהיבים של יינות טבעיים. אלה יינות ״שלא נגעו בהם״, כלומר הגרסה הלא מרוססת, הלא מדושנת, הלא מסוננת של היין. הטעם שלהם לא שגרתי, המראה לא צלול והמרקם רך. יקבים רבים בעולם נכנסו להרפתקת ייצור היינות הטבעיים, שתהליך הייצור שלהם מורכב ולכן הם מיוצרים בכמויות קטנות.

אורי שקד, מנכ"ל חברת שקד: "הקיימות והדאגה לסביבה הם מהנושאים המרכזיים כיום בתעשיית המזון העולמית ובענף היין בפרט ואנו שמחים ומתרגשים לקחת חלק בהפצת הבשורה. חברת שקד עוסקת מזה שנים רבות בשיווק, הפצה ויבוא של יינות איכותיים מהארץ ומהעולם. לאורך כל שנות פעילותה עוסקת החברה בקידום המקצועיות ותרבות היין כחלק מהותי בפעילותה וקטלוג זה מהווה ציון דרך נוסף במסע המרתק בו בחרנו."

סוגי היינות בקטלוג:
יין אורגני – יין המיוצר על פי תקן רשמי של יצור מזון אורגני המוגדר בחוק. התקנים מתייחסים להדברה, לניהול הקרקע ולשימור היין ומגבילים את השימוש בחומרים שאינם מופקים מהטבע לצרכים אלו.

יין ביו דינמי – גישה הוליסטית הכוללת בנוסף לחקלאות אורגנית מערכת של עקרונות אקולוגיים ורוחניים הרואים בכרם יחידה אורגנית שלמה ומתייחסים לקשר שבין האדם, הכרם והיקום.

יין טבעי – צורת חשיבה ופילוסופיית ייצור יין הדוגלת במינימום התערבות אנושית לאורך כל תהליך הייצור, מהכרם ועד הבקבוק. עקרונות אלו כוללים הימנעות או הפחתת השימוש בתוספים ובטכנולוגיות מודרניות בכרם וביקב.

יין כתום – יין המופק מזני ענבים לבנים בשיטות הנהוגות בייצור יין אדום הכוללות השריה ארוכה יחסית על הקליפות. כתוצאה מכך מתקבלים יינות בעלי אופי ייחודי עם גוון כתום ענברי ומרקם מחוספס יותר מיינות לבנים. יצור יין בשיטה זו הוא מסורת עתיקה באזור הקווקז, גיאורגיה וסלובניה אשר חודשה לאחרונה במקומות רבים ברחבי העולם.

את יינות הקטלוג הירוק ניתן להשיג בחנויות היין הנבחרות



מודעות אחרונות בנושא: