לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

לרגל חודש המודעות לסרטן השד מצטרף יקב רקנאטי לתמיכה בנשים המתמודדות עם סרטן השד ולהעלאת המודעות לאבחון מוקדם

מאת עומר הרפז, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 29/09/2020

לרגל חודש המודעות לסרטן השד
מצטרף יקב רקנאטי
לתמיכה בנשים המתמודדות עם סרטן השד
ולהעלאת המודעות לאבחון מוקדם

במהלך החודש יימכרו היינות הוורודים של היקב – רוזה וגרי דה מרסלאן
כשהם עטופים בחבק ורוד
ו-25% מהרווחים על מכירתם יעברו לקבוצת "גמאני"
התומכת בנשים חולות בסרטן השד

בנוסף, העניק היקב חסות ראשית להפקת אופנה מצולמת
של עמותת "גמאני"
בהשתתפות נשים המתמודדות עם סרטן השד, ביום שכולו פינוקים ורגש

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, שיחל ב-1.10, הצטרף יקב רקנאטי לתמיכה בנשים המתמודדות עם סרטן השד ולמהלכי ההסברה להעלאת המודעות לאבחון מוקדם.

יקב רקנאטי העניק חסות להפקת אופנה של קבוצת "גמאני" (גמאני חליתי בסרטן השד), אשר מתקיימת מידי השנה כאירוע רב משתתפים והשנה, עקב הקורונה, התקיים כהפקה מצולמת, מרגשת, עוצמתית ובעיקר צבעונית ואופטימית, בהשתתפות נשים המתמודדות ומחלימות מסרטן השד, בהפקתה של יאנה דרום, פעילה בולטת בקבוצה ובעלת רשת חנויות לאביזרים ומוצרי אופנה למתמודדות עם סרטן השד. במהלך היום נהנו הנשים המשתתפות מסטיילינג אישי, איפור ועיצוב שיער, כיבוד ופינוקים וכמובן – יינות רקנאטי שנמזגו עוד ועוד.

במהלך חודש אוקטובר יימכרו היינות הוורודים של יקב רקנאטי – רוזה וגרי דה מרסלאן, כשהם עטופים בחבק מיוחד עם ההאשטאג #גמאני_מרימה_כוס_ לַחַיִּים, כאשר 25 אחוזים מהרווחים על מכירת בקבוקים אלה יעבור לתמיכה בפעילות עמותת גמאני, אשר מעניקה תמיכה נפשית ורגשית וסיוע לנשים חולות בסרטן השד, יוזמת פעילויות ואירועים בהשתתפותן ופועלת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם.

ליאת משען, מנהלת השיווק של יקב רקנאטי: "שיתוף הפעולה עם קבוצת "גמאני" לא מסתכם רק בהעברת תרומה כספית אלא תפיסת עולם כוללת של אופטימיות, חשיבה חיובית ואמונה בחיים, שהם מיסודות הקבוצה ולפיכך גם החסות של היקב ניתנת לחוויות מעצימות כמו הפקת האופנה אותה ליווינו באופן צמוד ותמכנו בה ומיזמי תוכן מעצימים נוספים הצפויים בהמשך".

צילום: עומרי מירון



מודעות אחרונות בנושא: