לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

לרגל יום העצמאות יקבי כרמל מציגים SelecteD מוסקטו בציר 2019

מאת יחסי ציבור יקבי כרמל | 20/04/2020

לרגל יום העצמאות יקבי כרמל מציגים
SelecteD מוסקטו בציר 2019

לרגל יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל, משיקים יקבי כרמל, SelecteD מוסקטו בציר 2019, מסדרת היינות הנמכרת ביותר בישראל, ברוח יום ההולדת למדינה

¬¬¬¬¬¬¬¬יקבי כרמל משיקים את הבציר החדש של יין SelecteD מוסקטו, יין מבעבע, קליל ומתקתק, בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית, המאפשר שתיית כמה כוסות בהנאה ומתאים לאירועים חגיגיים.
סדרתSelecteD – היינות הכי ישראליים
סדרת היינות האיכותית, ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת היינות מובילה והנמכרת בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות נגישים בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת SelecteD המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות צריכה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח. יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתיה ולא יינות לטעימה".
עוד מסדרת SelecteD:
SelecteD אדומים – קברנה סוביניון, קברנה סוביניון מרלו, מרלו, אדום חצי יבש.
SelecteD לבנים ורוזה – אמרלד ריזלינג קולומברד, סוביניון בלאן, רוזה.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: " סדרת SelecteD היא הסדרה המייצגת את האופי הישראלי ומותאמת לחיך הישראלי ולא בכדי הפכה במהלך השנים לסדרת יין הנמכרת ביותר בישראל. SelecteD מוסקטו הוא יין בעל אופי פירותי ורענן ומתאים במיוחד לחגיגות ערב העצמאות ולחגיגות "העל האש" ביום שאחריי, גם אם במתכונת קצת שונה השנה. לכן, החלטנו לרגל חגיגות ה-72 למדינת ישראל, להשיק את SelecteD מוסקטו בבציר 2019, כחלק מסדרת היינות שמייצגת את ישראל יותר מכל ולהרים כוס "לחיי העם הזה" ששומר על ערכים של עזרה הדדית, קהילתיות ושמחה במיוחד בתקופה מאתגרת זו.
מאחר והחגיגות השנה יהיו במתכונת ביתית, אנו מציעים הפניה באתר יקבי כרמל לכל רשתות השיווק וחנויות היין הנבחרות מהם ניתן לרכוש את היינות שלנו אונליין, בברכת חג עצמאות שמח ובריא."

* מחיר מוסקטו מסדרת SelecteD יהיה זהה לשאר מוצרי הסדרה ויעמוד על 30 ₪. ניתן לרכוש בחנויות וברשתות השיווק ולהזמין באתרי האונליין של רשתות השיווק המובילות וחנויות היין הנבחרות. https://carmelwines.co.il/online-pos/

אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 138 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב. כמו כן, יקבי כרמל הנם הבעלים של יקב יתיר בתל ערד.
היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

צילום: אייל קרן



מודעות אחרונות בנושא: