לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

מבצעים מיוחדים ברשת דרך היין

מאת עומר הרפז, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 12/01/2021

מבצעים מיוחדים ברשת דרך היין

להיזכר בדברים הטובים בארה"ב עם מבצע על יינות סטון ואלי מקליפורניה
ולהתכונן לחורף עם וויסקי סקוטי מחמם, במחיר לוהט

בזמן שהרוחות באמריקה סוערות, זה בדיוק הזמן להיזכר גם בדברים טובים שקיימים בארה"ב. אחד מהם, הוא יינות סטון וואלי מקליפורניה.

רשת חנויות דרך היין מציעה כעת לחברי מועדון ומצטרפים חדשים לרכוש יינות כשרים של סטון ואלי קברנה סוביניון, זינפנדל או שרדונה במחיר מיוחד של 2 יינות ב90 ₪ (בקבוק אחד ב56.90 ₪)
איירון סטון, היקב המייצר את סדרת סטון וואלי, הוא יקב משפחתי מצליח בעל שורשים עמוקים באזור לודאי בקליפורניה. הכרמים הראשונים של היקב ניטעו בשנות ה- 60 של המאה הקודמת. מאז צמח היקב והוא ידוע כיום כאחד הגדולים והמצליחים באזור זה של קליפורניה. סדרת סטון וואלי נקראת על שם הקרקעות זרועות האבנים בצפון לודאי בהן נטועים הכרמים. תנאי גידול אלו אידאליים לענבי יין איכותיים ושופעים בטעמים מרוכזים. יינות סטון ואלי מציגים אופי זני ואיכות קליפורנית במחיר נוח.

מי שכבר מתכונן לחורף שצפוי לחזור אלינו בקרוב, יכול לעשות זאת עם מבצע משתלם במיוחד על וויסקי סקוטיש לידר – בלנדד וויסקי סקוטי ותיק, ליבו של הבלנד מורכב מהסינגל מאלטים של מזקקת טוברמורי, לדאיג ודינסטון. לוויסקי צבע זהוב עז, ריח נעים עם מעט כבול, טעם עם התחלה מתקתקה המתפתחת לכוון דבשי וסמיך וסיומת ארוכה ויבשה עם סיומת כבולית.
מחיר מיוחד לחברי מועדון ומצטרפים חדשים: 69.90 ₪ בלבד (במקום 94.90 ₪)

להזמנות: https://www.wineroute.co.il/



מודעות אחרונות בנושא: