לוח מודעות יינות חדשים פרסם מודעה חדשה

מהדורה מיוחדת של Giacobazzi לעצמאות – המבעבע האיטלקי עם בקבוקים בצבעי הדגל – כחול ולבן

מאת מוסי עידה, שטרן אריאלי סער תקשורת | 22/03/2021

מהדורה מיוחדת של Giacobazzi לעצמאות –
המבעבע האיטלקי האהוב במחווה חגיגית ליום העצמאות ה 73!
עם בקבוקים בצבעי הדגל – כחול ולבן

לרגל יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל, משיק המותג Giacobazzi מהדורה מיוחדת של למברוסקו לבן מבעבע, בבקבוקים בעיצוב מיוחד בצבעי הדגל – כחול ולבן, ברוח יום ההולדת למדינה. העיצוב החגיגי של הבקבוק תואם לטרנד הרווח, של התחדשות עם אריזות חגיגיות וייחודיות המוסיפות לאווירת החג.
Giacobazzi הינה סדרת יינות מבעבעים בסגנון למברוסקו בעלי 9% אלכוהול. היינות מיוצרים באיטליה בשיטת שארמט (Charmat) מענבי למברוסקו ומונטה-ריקו. היקב ממוקם במודנה שבחבל אמיליה באיטליה, אזור הנחשב ללב הלמברוסקו האיטלקי המקורי. משפחת Giacobazzi הקדישה דורות שלמים לטיפול בכרמים והפקת יינות ובחלוף הזמן, הפך השם Giacobazzi לשם נרדף ללמברוסקו.
היינות מסדרה זו מתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה: אפרטיף וארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "הלמברוסקו הלבן של Giacobazzi במהדורת עצמאות מיוחדת, מותאם לחיך הישראלי כמו גם לתרבות, לאקלים ולמאכלים בישראל. למברוסקו הוא המשקה אידיאלי לחגיגות ערב יום העצמאות ולחגיגות "העל האש" ביום שאחרי, בתקווה שהשנה נוכל לחגוג כמו שצריך ולהרים כוסית לחיים."

עוד בסדרת היינות של Giacobazzi:
• למברוסקו אדום חצי יבש – יין חצי יבש, בעל צבע אדום עמוק. היין בעל ניחוח פרחוני נפלא עם רמזים של תות שדה ודובדבני מרשינו. הטעם החצי יבש מאוזן באופן נעים על ידי הרעננות, ומבליט את טעמי הפירות האדומים.
מומלץ להגיש בטמפרטורה של 10-13 מעלות.
• למברוסקו רוזה חצי יבש – יין בעל צבע ורוד מבריק, ניחוחות של פרחים עם רמזים של סיגליות. הטעם אלגנטי ופירותי, חצי יבש עם סיום של פירות אדומים.
מומלץ להגיש בטמפרטורה של 8-11 מעלות.
• למברוסקו לבן חצי יבש בעל טעם אלגנטי ופירותי ומתיקות קלה שמאוזנת על ידי הרעננות. מומלץ להגיש בטמפרטורה של 8-11 מעלות.

* מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪. ניתן לרכוש בחנויות וברשתות השיווק ולהזמין באתרי האונליין של רשות השיווק המובילות וחנויות היין הנבחרות.
¬¬¬¬¬¬
יקבGiacobazzi
היקב המשלב מסורת וחדשנות מאז 1958, נמצא בלב חבל אמיליה רומניה שבצפון איטליה. היקב מתמחה מעל 50 שנה בייצור יינות תוססים – למברוסקו מזנים שונים, וכן מוסקטו ופרוסקו המגיעים מאזורים אחרים באיטליה. היקב מייצא את תוצרתו לכל רחבי העולם מאז שנות ה-70. בעלי היקב מאמינים שיין הוא הביטוי האולטימטיבי של האזור שבו הוא גדל ושל האנשים שגרים בו, ולכן מתייחסים בכבוד רב למסורת, יחד עם הקפדה על איכות וחדשנות. עבור יקב Giacobazzi יין הוא אמנות.

קרדיט צילומים: אייל קרן



מודעות אחרונות בנושא: