לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

מנכ"ל יקב רקנאטי נועם יעקובי פורש אחרי שלוש עשרה שנים

מאת מערכת האתר | 02/01/2019

נועם יעקובי, מנכ"ל יקב רקנאטי, הודיע על החלטתו לסיים את עבודתו בחברה, בתום למעלה מ-13 שנים. בתקופת כהונתו הציג היקב את מהפכת האיכות של הזנים הים תיכוניים והמשיך במגמת הגדלת היקפי הייצור בהתאם לתכנית האסטרטגית שמתווים הבעלים, לני רקנאטי ואורי שקד, מיום הקמת היקב, לפני 18 שנים.

לתפקיד המנכ"ל ימונה יניב ענבר, אשר עובד ביקב מיומו הראשון ומילא שורה ארוכה של תפקידים ביקב, האחרון שבהם הוא תפקיד הסמנכ"ל. ענבר מביא איתו היכרות עמוקה של העבודה ביקב על כל היבטיה והיכרות נרחבת עם עולם היין.
.
בהודעה על סיום תפקידו כתב יעקובי: "13 השנים האחרונות היו עבורי חוויה יוצאת דופן, שילוב של עשייה מקצועית בתחום הקרוב לליבי – היין האיכותי. אני גאה על הישגי היקב וההכרה לה הוא זוכה, ומודה לבעלים על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את החברה, ולכל העובדים שהיו לצידי במהלך השנים. אני סמוך ובטוח שהיקב ימשיך לצמוח ויגיע לשיאים חדשים".
יו"ר היקב, לני רקנאטי: "בשמי ובשם כל עובדי היקב אני מבקש להודות לנועם על תרומתו הגדולה להישגיו הרבים של היקב בשנים האחרונות. בשנות כהונתו המשיך היקב לצמוח ולבסס את מעמדו כאחד המותגים המובילים בארץ, עם הכרה בינלאומית ופרסים רבים שיינות היקב קטפו בשנים האחרונות. כולנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".



מודעות אחרונות בנושא: