לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

משתבחת_בסושיאל – ביקב רקנאטי מציינים את יום האשה הבינלאומי

מאת ליטל אוסטרובסקי, אורנה בן חיים יחסי ציבור ותקשורת | 06/03/2022

משתבחת_בסושיאל
ביקב רקנאטי מציינים את יום האשה הבינלאומי

זוהי השנה השנייה בה מקיימות נשות השיווק של יקב רקנאטי, מירב קרן סמנכ"לית המכירות וליאת משען, מנהלת השיווק, את אירוע #משתבחת. מדובר במפגש המאגד נשים מנהלות מתחום הקמעונאות בעולם היין. המפגש כלל בעלות ומנהלות חנויות יין ומובילות דעת קהל, שכל אחת מהן מובילה בתחומה.

האירוע, שהתקיים לרגל יום האשה הבינלאומי, היה תחת הכותרת #משתבחת בסושיאל, זאת מתוך מטרה להעניק לנשים אלו כלים לשווק את עסקיהן בצורה הנכונה ביותר בעולם המשתנה של הרשתות החברתיות.

במהלך היום, נהנו המשתתפות משתי סדנאות בתחום הסושיאל. את הסדנה הראשונה העבירה סתיו כץ, משפיענית רשת ובעלת אינסטגרם מוביל בתחום היין. בהרצאתה, היא הקנתה לנשים המשתתפות כלים להפיכת הרשתות החברתיות לכלי שיווקי משמעותי. את הסדנה השנייה העבירה הצלמת לירון אלמוג המתמחה בצילום וסטיילינג אוכל ובצילומי לייפסטייל. לירון העבירה לנשים סדנת צילום בסמארטפון בכדי לשפר את מיומנויות הצילום, צילומי פנים וחוץ, שימוש באור טבעי ועוד תוך התמקדות בצילומי יין ואוכל לצד פורטרטים.

ליאת משען, מנהלת שיווק יקב רקנאטי: "גם השנה, שמחנו לקיים את #משתבחת מפגש לנשים מובילות בתחום היין. נשות עסקים שהן בעלים ומנהלות של חנויות יין ברחבי הארץ, כאלה שניצבות, חיות ונושמות יום יום את עולם הסחר של היין ומבצעות את התיווך הכל כך חשוב של חוויית היין מול הלקוחות. תחום היין משגשג בסושיאל, המכר ותרבות היין באונליין בצמיחה מתמדת. גם השנה, כמו בפעילות #משתבחת שקיימנו בשנה שעברה, רצינו לתת כלים לנשים המקיפות אותנו בתעשייה, נשים שמובילות ומעצבות את תרבות צריכת היין בארץ וחשובה להן הנוכחות הסושיאלית שלהן

צילומים: לירון אלמוג



מודעות אחרונות בנושא: