לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

ערב התרמה למען ילדי גדולים מהחיים

מאת עדיאל מזרחי ("צימוקים – על יין ואנשים טובים") | 20/02/2023

ערב התרמה לעמותת גדולים מהחיים
איש הענבים 19.2.2022

היתה לי הזכות הגדולה להשתתף אתמול, יום א ה- 19.2.2023 בערב התרמה מהוקצע ומרגש אותו ארגנה נבחרת Tough Mudderלמען ילדי גדולים מהחיים. ואשר התקיים בבית איש הענבים ביפו.
הנבחרת הזו מורכבת מעשרות מנהלים בכירים במשק הישראלי, אשר מתאמנים ונערכים לקראת אחד מאתגרי המכשולים הקשוחים בעולם – Tough Mudderבבריטניה.

לצד האימונים לאתגר Tough Mudder פועלים אנשי הנבחרת (למעשה מתחייבים) להשגת תרומות וחסויות עבור הקמת גני חלומות – גני ילדים חינוכיים וטיפוליים המוקמים ביוזמת עמותת "גדולים מהחיים".
הגנים מותאמים לילדים החולים או מחלימים מסרטן, שאינם יכולים ללכת לגן רגיל. בעזרת הנבחרת הוקמו גני חלומות בכפר אז"ר ובאר שבע והחלה הקמת גן-חלומות נוסף בירושלים.
הערב אתמול הוקדש לאוהבי יין ורחבי לב אשר התקבצו באיש הענבים לטעום היצע רחב של יינות, מתרומות כמובן של היקבים בארץ. היו שולחנות עמוסים ביינות טובים (קרוב ל- 30 סוגי יין אבל מי סופר) היה כיבוד, היו גבינות ושמן זית כמתחייב ובעיקר היתה חברותה נהדרת של אנשים טובים שבאו לפתוח את הלב, לתרום ולחזק.
שיא הערב היה מכירה פומבית בהנחייה מרתקת של איש הרדיו והתקשורת, אמנון פאר, של 10 יינות מיוחדים אשר נתרמו חלקם על ידי יקבים ועיקרם על ידי אנשים פרטיים אשר תרמו מהאוסף הפרטי שלהם. באוירה מחויכת ומפרגנת התנהלה מכירה פומבית על פי כל כלליה אשר תרמה 12,000 נוספים למען המטרה הקדושה. כך נמכר ירדן סוביניון 1991, דאבל מגנום ב-3,000 ₪, ברולו של Elio Grasso 1997 ב- 1,600 ₪, ירדן מגנום קברנה סוביניון 1995 ב- 1500 ₪ ועוד ועוד.
אנשים לא רצו ללכת הביתה. היה טוב. טוב על הלב.
רעיון מושלם, ביצוע מושלם אף יותר, מרגיש גאווה לשתף אתכם באווירת הערב המיוחד הזה.
תודה לך אייל, יצאת TOUGH אמיתי, תודה לשרון איילון המקסימה, מנהלת שיתופי הפעולה וגיוס המשאבים של העמותה, תודה לכל המארגנים, הבאתם תחושת סיפוק רב למשתתפים.



מודעות אחרונות בנושא: