לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

פעילות קד"מ של תירוש יקבי כרמל לקראת החג

מאת רווית, שטרן אריאלי | 09/08/2018

שמים את המשפחה על שולחן החג!

'תירוש כרמל', התירוש המקורי המלווה אותנו ברגעים הכי מרגשים ובכל שולחן חג, יוצא לקראת ראש השנה במתנת חג ייחודית: תירוש כרמל בהזמנה אישית עם תמונה של האהובים עלינו.

לקראת חגי תשרי 'תירוש כרמל המקורי' המיוצר מ100% ענבים המעטר כל שולחן חג ומלווה אותנו ברגעים הכי מרגשים ושמחים עם המשפחות והאהובים עלינו, מהילדות "היין של הילדים" ועד הבגרות כמיץ ענבים טבעי בטעם המוכר ואהוב, יוצא עם מתנת חג ייחודית לראש השנה: תירוש כרמל מקורי בהזמנה אישית עם תווית אישית של תמונת האהובים עלינו והקדשה אישית וזאת בהמשך לטרנד הפרסונליזציה בשיווק אשר הפך בשנים האחרונות למאוד מדויק ואישי וזאת באמצעות היכולת הטכנולוגית להתאים את המסר השיווקי להעדפות האישיות של הלקוחות.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "לקראת חגי תשרי 2018, אנו שמחים להציע את תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי על מנת להעביר את רגעי השמחה המשותפים והאישיים הקיימים בכל בית בישראל ולהעניק מתנה מרגשת וייחודית שתלווה את ארוחות החג".

כיצד מזמינים? נכנסים לאתר ייעודי לפעילות בכתובת: http://aprint.co.il/wine , בוחרים תמונה שמחה ומרגשת, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש הנבחר, כותבים הקדשה קצרה ואישית ולסיום בוחרים את אפשרות השילוח: דואר שליחים עד הבית בתוספת תשלום או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף בתפוצה ארצית.. הפעילות תסתיים ב- 31/8/16.

מחיר מומלץ לצרכן עבור "תירוש כרמל המקורי" בתווית אישית דרך ממשק דיגיטלי בלבד – 19.90 ₪ (באיסוף עצמי לא כולל דמי משלוח).

מחיר מומלץ לצרכן עבור תירוש כרמל המקורי 15.90 ₪. להשיג ברשתות השיווק.



מודעות אחרונות בנושא: