לוח מודעות כללי פרסם מודעה חדשה

תערוכה חדשה, תווית חדשה

מאת יחצ | 06/03/2022

לקראת תערוכת סומלייה 2022 מתחדש יקב תשבי בתווית חדשה עבור יין אסטייט רוזה 2021, פרי שיתוף פעולה של היקב עם דפוס כנרת המתמחה בהפקת תוויות יין.

מהיקב נמסר כי "בשוק רב מתחרים, תווית היין היא 'הטעימה הראשונה' של הצרכנים ואחד הגורמים המשפיעים ביותר על בחירת יינות חדשים. אנו שמחים להתחדש בתווית חדשה ליין מיוחד, תווית נקייה ומעודנת המתאימה לצבע היין של הרוזה החדש מתוך החלטה עיצובית לתת ליין 'לדבר בפני עצמו'. שיתוף הפעולה עם דפוס כנרת מוצלח ואנו בטוחים כי הקהל יתחבר מאוד לתווית החדשה".

לדברי רוביק סמאג'א מנכ"ל דפוס כנרת, "כחברה המתמחה כבר למעלה מ-80 שנה בעולם תוויות היין והמשקאות האלכוהוליים, אנחנו יודעים שעולם שלם מסתתר מאחורי התוויות, משלב העיצוב דרך התאמת סוגי חומרי הגלם לכל תווית, תוך כדי שמירה על נראות מקסימלית ועל איכות בכל תנאי האחסון השונים ולאורך זמן, וכלה בהפקה ובייצור האיכותי. בתערוכה הקרובה נציג פרויקטים ישראליים נוספים בהם השתתפנו בשנה האחרונה, הקהל מוזמן להגיע ולהתרשם".

אסטייט רוזה 2021 הוא יין סמוק יבש, מכרמים בהרי יהודה וזיכרון יעקב. צבעו ורוד עליז, מרענן ועדין, בעל טעמים של פרי אדום ומעט אשכולית וגויאבה. מעולה לארוחות קלות ולגבינות בשלות.

דפוס כנרת הוא אחד ממפעלי הדפוס הוותיקים והידועים בישראל. אחד מתחומי ההתמחות הייחודיים והאיכותיים ביותר בהם נודע המפעל הוא הפקת תוויות יין ומשקאות אלכוהוליים – משלב העיצוב ועד ההדפסה – באיכות ללא פשרות. בישראל מלווה החברה עשרות יקבים ומפעלים בתחום היין, ביניהם יקב רמת הגולן ויקבים מובילים נוספים.
יקב תשבי הוא יקב בבעלות משפחת תשבי המתמחה בייצור יינות איכות מקומיים. היקב ממוקם בזיכרון יעקב. בשנים האחרונות התפתח המותג וכיום הוא טומן בחובו מעבר ליין גם קו מוצרי פרמיום המציע ריבות, שמן זית, ברנדי, שוקולדים פרמיום של חברת "ולרונה" הצרפתית, מרמלדות ופירות מסוכרים של חברת "קרוזייל" ועוד.

קרדיט צילום – דני גולן



מודעות אחרונות בנושא: